پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 240522
شهادت؛ آرزوي شهيد سليماني بود/ برگزاري سالگرد شهيد سليماني با حداقل حضور و استفاده از فضاي مجازي
تاریخ انتشار : 1399/10/07 09:20:03
نمایش : 1221
ستاد مبارزه با کرونا در تلاش است که با حداقل حضور فيزيکي و حداکثر بهره گيري از فضاي مجازي و رعايت کامل پروتکل هاي بهداشتي يادواره و سالروز شهيد سردار قاسم سليماني را بر پا نگهدارد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رحماني فضلي در برنامه نگاه يک شبکه يک سيما به مناسبت اولين سالروز آسماني شدن سردار شهيد قاسم سليماني افزود: گرامي داشتن ياد و خاطره عزيزاني همچون حاج قاسم سليماني که همواره در تلاش جهت اعتلاي اسلام و انقلاب اسلامي بوده وظيفه ماست.

او ادامه داد: گرچه چهره اين شهيد بزرگوار با توجه به نمود بيروني، هميشه يک چهره نظامي تلقي مي‌شد اما ايشان در عين اينکه يک نظامي برجسته استراتژيک بود ديپلمات برجسته اي هم محسوب مي‌شد تا جايي که گاهي در شوراي امنيت ملي وقتي قرار بود براي تصميمات اساسي و ديپلماتيک گرفته شود با ايشان مشورت مي‌شد و او بود که مي‌توانست آن تصميمات را به خوبي اجرا کند.

شهيد سليماني از حيث اخلاق و عرفان داراي شخصيت والايي بود. از نظر سازماندهي و قدرت تشکيلات هم انسان برجسته اي بود.

رحماني فضلي گفت: شهادت براي سردار حاج قاسم سليماني که هميشه آرزوي شهادت داشت يک عاقبت به خيري محسوب مي‌شود ولي حضورش براي ما که به او نيازمند بوديم غنيمت بود.

او ادامه داد: عملکرد سردار سليماني بايد درس و الگويي باشد براي کساني که دل در گرو اسلام، استقلال و آزادي و حريت دارند. به فرموده مقام معظم رهبري، سردار سليماني به تنهايي يک مکتب بود، او به اين دليل مکتب بود که به تنهايي در همه مراحل و مسيرهاي زندگي مي‌توانست الگوي خوبي باشد.

وزير کشور تصريح کرد: يقين دارم همه عاشقان اسلام و شهدا منتظرند و قلبشان مي تپد براي اينکه در سالگرد شهيد سليماني به دشمنان بفهمانند اين پيوند و همبستگي مردم با شهدا ناگسستني است و مي‌توانند باز دوباره تجلي همان شکوه سال قبل در تشييع جنازه سردار شهيد قاسم سليماني را به نمايش بگذارند. در اين راستا ستاد مبارزه با کرونا در تلاش است که با حداقل حضور فيزيکي و حداکثر بهره گيري از فضاي مجازي و رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي يادواره و سالروز شهيد سردار قاسم سليماني را بر پا نگهدارد. 

منبع: صداوسيما

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html